eLicitații
Cu specificatii complete, e-licitatiile sunt instalate in sistemul de achiztie eeebid..Furnizorii invitaţi au doar perioadă limitată de timp (1-3 ore) pentru a oferi cea mai buna oferta si de a deveni castigatorul competitiei. Datorită timpului scurt, şi atitudinii "have-to-win", furnizorii dau 10-25% reducere de preţ doar ca să semneze contractul. Acest instrument de cumpărare este cel mai popular eTool, astfel ca economiile sunt cele mai mari aici.
- Economie de timp (90%)
- Reducere semnificativa a prețurilor (10-25%)
- Transparență, condiții separate
- Competiții transparente
Oferim clientilor nostri preţuri si servicii individuale. De obicei, o pregătire şi o tranzacţie de licitatie electronica se poate mentine termen de patru săptămâni. În afară de evenimentele tipice, tipuri cum ar fi "în timp real" sau "englezeasca inversă" , oferim anumite setări şi alte tipuri de licitaţie ca "japoneza" sau "olandeză". Aceste metode sunt populare mai mult în comparaţie cu cele clasice în cazurile în care furnizorii 'inteligenti' domina piata sau nu există deficit de număr de ofertanţi disponibili. Deci, care este sensul prezentelor tipuri de licitaţie?
Licitaţie olandeză: Va recomandam sa folositi acest tip de licitaţie, atunci când există putini participanti invitati. Pretul creste în timpul evenimentului, şi durează până la prima oferta. Sistemul ridică preţul cu pas de licitare la fiecare interval de timp predefinit. Furnizorii trebuie doar să accepte preţul oferit de sistem când ei cred că acesta este echitabil. Furnizorii nu avea o a doua şansă, aşa că trebuie să oferteze cât mai curând posibil.Datorită acestei presiuni psihice foarte puternice, furnizorul isi va face griji în fiecare minut pentru a fi câştigător, şi il forţează să liciteze în mai scurt timp.
Licitație japoneză: Prețul scade in timpul licitației conform timpului predefinit de sistem si pasului licitatiei.Furnizorii nu trebuie să liciteze, trebuie numai să accepte valoarea de creştere a contractului. Concursul durează până când si ultimul furnizor iese din concurs. Folosind acest puternic instrument, puteti fi 100% sigur dacă furnizorul oferă cea mai bună ofertă.
Pentru experienţele noastre vă rugăm să verificaţi pagina de Referinte si Studii de caz.
Licitaţie olandeză: Va recomandam sa folositi acest tip de licitaţie, atunci când există putini participanti invitati. Pretul creste în timpul evenimentului, şi durează până la prima oferta. Sistemul ridică preţul cu pas de licitare la fiecare interval de timp predefinit. Furnizorii trebuie doar să accepte preţul oferit de sistem când ei cred că acesta este echitabil. Furnizorii nu avea o a doua şansă, aşa că trebuie să oferteze cât mai curând posibil.Datorită acestei presiuni psihice foarte puternice, furnizorul isi va face griji în fiecare minut pentru a fi câştigător, şi il forţează să liciteze în mai scurt timp.
Licitație japoneză: Prețul scade in timpul licitației conform timpului predefinit de sistem si pasului licitatiei.Furnizorii nu trebuie să liciteze, trebuie numai să accepte valoarea de creştere a contractului. Concursul durează până când si ultimul furnizor iese din concurs. Folosind acest puternic instrument, puteti fi 100% sigur dacă furnizorul oferă cea mai bună ofertă.
Pentru experienţele noastre vă rugăm să verificaţi pagina de Referinte si Studii de caz.
- Modul managementul cheltuielilor
- eLicitatii
- eRFX
- Catalog / Managementul comenzilor
- Managementul Contractelor
- Managementul Furnizorilor